fredag, september 04, 2009

Lyxig italiensk delikatesskorg

Igår hämtade jag denna fina korg hos Annica Thorberg på Surprisehouse. Hon är Sveriges enda Wrap artist (= legitimerad inslagninsexpert?). När jag var på trevlig visning av hennes företag i våras fick jag en rabattkupong på hennes presentkorgar. Ville gärna testa en sån och det ångrar jag inte. Björn och jag åt en helt fantastisk pasta med pesto rosso, mozzarella, körsbärstomater (både gula och röda) och riven parmesan. Till det ett fint spanskt rött vin från Familia Torres, Gran Sangre de Toro, Reserva. Gott kaffe och en italiensk godsak efteråt. Kan man ha det bättre? Och korgen var precis så fin som man kan vänta sig av en Wrap artist.

2 kommentarer:

Susilull sa...

LYX!!
Det är sånt man måste unna sig emellanåt!!

Marie sa...

Mums!