söndag, augusti 30, 2009

Inte mycket tid för stickning


Jag saknar tid för min hobby just nu, men hoppas det ska bli bättre i höst. Mitt engagemang i bostadsrättsföreningen har resulterat i att nästan all ledig måste ägnas till möten och olika uppgifter som ska lösas. Jag hade velat lämna över ansvaret till någon annan i höst, men det ser inte ut som om jag lyckas med det. Den andra styrelsen jag sitter i, Chefssekreterarna Stockholm, där jag är medlemsansvarig, tar också en hel del tid. Men det ger ju också mycket tillbaka. Ikväll har jag i alla fall stickat några varv på mina handledsvärmare. Det är helt underbart att sitta i den nya skinnsoffan, titta på 3sat eller France2 och sticka.

4 kommentarer:

Marie sa...

Trist när "sidan-om-saker" tar för mycket tid. Om vädret är fint och du hinner kanske du tar dig ut till Hässelby på söndag?

Gunilla sa...

Jag har bokat in stickträff med er på söndag. Ska bli jättekul! Vädret ska inte få påverka min planering :-)

Boel sa...

Så fina muddar! Så kul att vi kommer att ses på söndag.

Boel

Susilull sa...

Ja, ibland blir det bara lite för mycket måsten och för lite "bara roliga saker", men som du säger snart kommer hösten och då brukar tempot lugna ner sig något!

Läckra muddar!