tisdag, december 29, 2009

Ny kameramobil

Det gick snabbt att skaffa ny mobil. Bestämde mig efter kanske 20 minuter för en HTC Touch Diamond2. Miriam köpte nyligen en htc Hero och är mycket nöjd och Teliaförsäljaren rekommenderade också märket. Det jag fastnade för var den stora skärmen och att man kan välja mellan att skriva på ett "tangentbord" eller en "knappsats". Den har en 5 Mega pixels kamera (som min gamla). Efter att ha gått igenom manualen, prövat att fotografera, föra över till datorn, ringa och mata in kontakter (det gick flytta över från den gamla) tror jag att vi kommer att komma bra överens. Detta är en av de första bilderna som jag tagit med nya mobilen. Ville visa vilken trevlig julklapp jag fick av min söta make. En OBH Nordica Martello vackert chilifärgad. Den brygger mycket gott espressokaffe.

1 kommentar:

Johanne Ländin sa...

Snygg bryggare! Och hoppas att mobilen blir bra. Är själv på gång att skaffa ny tror jag, så jag är intresserad av att få ett utlåtande.