fredag, juli 24, 2009

Stickböcker på Foyles

Foyles - Londons bokhandel nr 1 - kollade jag bl a in stickböckerna. Det fanns en hel del intressant. Hittade en som jag kanske ska beställa på nätet. Vill också rekommendera deras fik. Jag och B delade på en almond-croisant som var supergod. Jag besökte bara en stickaffär och det var I Knit London. Roligt att se den som jag hört så mycket om, men jag var inte särskilt imponerad - snarare tvärtom. Jätteful skyltning! Vi har mycket bättre stickaffärer i Stockholm. Tove tipsade om en annan Loop, men den hann jag inte med.

2 kommentarer:

Marie sa...

Trevlig ni verkar ha haft i London. Jag håller med om att I Knit London inte var särskilt imponerande. Jag gillade dock bokavdelningen. Varuhuset John Lewis på Oxford Street har en stor garnavdelning med en massa olika fabrikat, men den informationen har du ju ingen glädje av nu!

Gunilla sa...

Ja det var verkligen jättetrevligt! Och Nej det är sant. Men det gav mersmak så kanske åker jag dit igen. Så Tack för tipset! Ska snart lägga upp fler bilder och berätta mer om resan.