onsdag, januari 20, 2010

Överraskad

















Ikväll var det styresesammanträde i Brf Pinnpojken och jag gick dit "intet ont anande". Blev totallurad när de sa att vi måste vara klara med mötet kl 20.30. Efter mötet uppvaktades jag med champagne och goda små rätter; tunnbröd med tre spännande fyllningar och ugnsbakade färska dadlar inlindade i bacon. Super smarrigt och fantastiskt trevligt. Och som om inte detta var nog fick jag en vacker ros, ett fint kort och ett presentkort på Stadsteatern värt 500 kr. Så passande när Stadsteatern också fyller 50-år i år och har en massa fina föreställningar jubileumsåret till ära. Det är precis två veckor kvar till min födelsedag, men jag har absolut inget emot att bli firad i förskott!

6 kommentarer:

Marie sa...

Wow, vilken uppvaktning! Jag förstår att du inte har något om uppvaktning i förtid.

Gunilla sa...

Eller hur? Det är ju så perfekt att både få lite fest och en drömresa. Det värsta är att jag fick mersmak. Funderar på att ordna nån egen liten fest också efter att jag kommit hem.

Kite Designer sa...

Oj, vad kul! :-) Ett tips: ett nytt nummer av The Knitter kan man köpa på Press-stop. På omslaget finns det flättröjor, så jag bara hoppas på att innehållet är lika spännande! Ha det så bra, B

Metta sa...

Passar på att önska dig en mycket trevlig resa och grattis på födelsedagen!

Du har något att hämta på min blogg!

Gunilla sa...

Tack för tipset Bozena ska kolla pen den snarast möjligt.

Susilull sa...

Vilken rolig överraskning, det är sånt där som förgyller vardagen!