söndag, juni 05, 2011

Ibland ska man lyssna till recensenten

DN:s recensent, Malin Ullgren, kallade det Bröllopsbuskis, Bredbent och repetitiv tokning av Brecht. Jag borde ha förstått att jag inte heller skulle gilla det! Det var riktigt dåligt! Och det var inte ens skönt att sitta ute. En iskall kväll. Det enda trevliga var cykelturen till och från Vitabergsparken och en liten stund innan när man fortfarande trodde att man skulle få en trevlig kväll. Men jag har annars haft en skön söndag då jag bl a gjort 42 st pajknyten (empanadas) till Beas student. Och Mirre ska komma hem med tåget som kommer in strax före 24 för att stanna nästan hela sommaren! Kl 21 har jag tänkt se filmen Slumdog millionaire på 4:an. Den filmen fick våra vänner Åsa och Jerker att boka en resa till Indien.

Inga kommentarer: