lördag, mars 05, 2011

Ingen vintersport idag heller









Hade planerat att ta mig ut på en skidtur idag den nästsista dagen på sportlovet, men det blev inte så. Bor i en stad och är lite för lat för att ta mig till utkanterna där det finns skidspår. Har inte ens några skidor längre. De är deponerade hos min kompis Åsa i Nacka och tanken var att jag skulle ta mig dit och åka skidor nån gång, men än har det inte blivit av. Däremot har Åsa och hennes son Boris haft stor glädje av dem. Så det är i alla fall bra. Istället blev det en cykeltur till Mariahallen och sen en tur till NK och Gallerian för att shoppa lite kläder. Hittade en fin grå dräkt på MQ och beundrade den fina skytningen på NK. Råkade cykla förbi den morgonen när de lastade ur de lustiga skyltdockorna och tyckte då lite synd om dem för jag trodde att de gått sönder i transporten, men de skulle alltså se ut så.

Inga kommentarer: