torsdag, november 25, 2010

Snö till Advent!

Fotograf: Björn Tisander. Vill bara säga att jag är så glad åt att det ser ut som om vi ska få behålla snön åtminstone över 1:a Advent. Börjar nu längta lite efter julen eftersom Miriam ska kommer hem då. Hon kommer redan den 17 december. Den 1 januari ska hon flytta in i sin första egna lägenhet. Då ska vi åka ner och hjälpa till.
Jag kom nyss hem från årsmöte i VBK:s båtklubb. På vägen dit (och även på hemvägen) cyklade jag förbi den vackra byggnaden, Mälarkronan, Sthlms nya kongresshall, som jag tidigare prisat, och såg att den nu nästan är klar. Den skimrade så vackert i kvällsljuset att jag nästan blev tårögd. (Inspirerad av mitt tidigare inlägg i frågan, som satte fart på kommentererna, fortsätter jag här på samma tema ;))

2 kommentarer:

Mirre sa...

19 december, söndagen är det mamma ;)
// mirre

Gunilla sa...

OK. Min älskade! Men nu är det inte långt kvar! Pussar och kramar