fredag, oktober 15, 2010

Väggdekoration

Southpark
Homer Simpson
Detalj i en väggdekoration

Detta inlägg är till dig Åsa. Försökte förklara hur Bea dekorerat väggarna i sitt nya rum. (Det var Åsa som såg till att vi kom igång med ommålningen.) Tack! Visst är hon otroligt påhittig, min lilla stora unge! Men som förälder tycker man förstås att allt barnen gör är utomordentligt märkvärdigt.
Dekoration på ena sidan av den stora garderoben.






Homer är, som ni förstår, en favorit.
Är trött på att jag inte lyckas placera bilderna där jag vill ha dem. Är det någon som vet hur man gör? Skulle också vilja veta hur jag ändrar typsnittstandarden till det som jag vill ha så jag slipper ändra hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för bilderna Gunilla! Ja hon är verkligen kreativ och påhittig!!
Så otroligt fint, kul, snyggt och häftigt det blev, Bea!
Många kramar från en stolt gudmor
Åsa