tisdag, augusti 31, 2010

AfterWork på Story Hotel med Cssto

Jag hade en idé om att jag skulle hinna med två aktiviteter efter jobbet. Det var sista dagen med sommartid. Hade tänkte sticka en stund mellan 16-17.30 på Hurtigs tillsammans med Carin, men hennes bankärende tog längre tid än beräknat så hon kom först kl 17.20 till caféet. Vi gick därför direkt till Cssto:s AfterWork på Story Hotel:s bar. Där träffade vi Lisbeth, Sus, Viveca, Ulla, Agneta, Eva och Åsa. Senare kom Annki, Gunilla v K och Eva A. Carin ville ha hamburgare och Cola cola, men de serverade bara Pepsi och exklusiva hamburgare av extra fin biff från kor som fått massage. Jag beställde Grillad tonfisk med ceasarsallad och chilikrutonger. Till det ett glas Österrikiskt vitt vin (Gruner). Mycket gott! Vi hade en supertrevlig kväll och skålade för Carins stora affär. Hennes bostadsrättsförening har äntligen fått köpa fastigheten. Jag tror också att jag nu lyckats övertyga henne om att söka medlemsskap i vår förenining.

När jag kom hem låg det ett vackert paket på bordet av den gulliga tjejen, Pamela, som följde med som sällskap till Bea på vår semesterresa i Finland.
"Livet kan vara krokigt men aldrig utan mening"

Inga kommentarer: